Seda3309 Kızlar 12+5 günlük hamileyim ama cinsiyet için erken dedi doktor bi ümit gitmiştim ama sağlık olsun sizce nedir tahminleri alayım 🥰
Seda3309 gkbyza erkek dedi bi yakınım biraz iri duruyor dedi gönlüm kızdan yana ama sağlıklı olsunlarda gerisi çokta önemli değl 🥰🥰
Elizzannesi Seda3309 benimki de biraz iri 11+4 de doktorum direk kiz dedi onla alakası olduğunu düşünmüyorum Allah gönlüne göre versin insallah
Sehrbnon12 Seda3309 tahminlerim güçlüdür canım inan bana bende haftaya ikizlerimin fotosunu Atıcam size tahmin edersiniz 😘😘😘
Deletedmom7373700 Seda3309 bende 12+5 te öğrendim bugün. Doktorum %70 kız dedi. Aynı böyle benziyor seninkine 🤭
Seda3309 Gulsurmeli sürekli gittiğim bir doktor değil zaten ilk defa gittim de biraz değişik agresif bir tipdi yani söylemek istemedi heralde😄