Mahlem evet daha 5 gun once sordum hala devam ediyim mi diye, “hicbir zarari yok canim, aksine faydasi var, ileride bebegin hipotiroidi olmasina direkt engel teskil eder, kullan 2-4 gunde bir de icsen olur” dedi. Benim 2.7 ydi, hamilelikte 2.5 alti isteniyor diye basladim, suan 1.2 lerde, onun icin sormustum, bu cevabi aldim. 3-4 gunde 1 iciyorum, her gun icmiyorum.