Sukran34 Bebeğinin kilo alımı normal. Benim 3170 doğdu 4400 olmuş boyu da 56cm doktor fazla almış dedi, ayni sorun bende de var sürekli meme istiyor çok emiyor bol bol kusuyor yalancı meme ile oyala 2 saatte bir ver dedi ama benim oğlan canavar dayanamıyor emziği de almıyor fırlatıyor diliyle ☺️ Napacam bilmem