Burcu7260 hamileliğini en azından sözlü bir şekilde bildirmen gerekiyor canım, ona göre senin çalışma seklin de degismeli. Günlük 7,5 saatin üzerinde çalıştıramazlar ve gece mesaisine kalamazsın yasal hakların gereği. Zaten yönetici söyler doktordan hamilelik için belge gerekli mi diye, bizim firmada gerek olmamıştı çünkü ama değişebilir bu durum