Anne88 benimde 5 gün önce öyle kızartma tenceresine girdi sol elim okadar sıcaktıki ocaktan alalı 1 2 dakika olmuştu tencerenin etrafını silerken bir anda nasıl oldu anlamadım direk silverdin sürdüm üstünden buz torbası koydum bir kaç saat boyunca öyle kaldı sonra geçti hafif acısı vardı ama geçti şuan iz bile yok