8+1 im. Geçen hafta zaten kanamam olmuştu. İlaç iğne derken şimdi lekelenmeye dönmüştü. Bugünl de idrar tahlili verdim. Eritrosit 23.4 lökosit 28.35 çıkmıştı. Monurol 3g verdi doktor. Gece çişini yaptıktan sonra bunu içip uyu dedi. Sabaha kadar da turabildiğin kadar çişini tut. Çabuk geçirir dedi.