ResNes Kızlar aşırı derecede yan bel ağrılarım var ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum yürüyüş yapıyorum ama ayakta duramıyorum suyum felan gelmedi tam 40+0 m sizce doğum başlangıçi mi
Duy_gu ResNes doğum tamm belin ortasına girmesi laızm canım giriyor 1 dakika durup sonra 3 dakikada bir tekrar geliyor benimki o şekilde oldu
2melekannesii___ ResNes Evet canim bence doğum sancıların başlamış. Benim ilk belimin yanlari ağrıyıp sonra kasıklar ve bel ortasi seklinde ilerlemisti. Allah yardımcın olsun 🙏
ResNes Duy_gu Benimde gidip geliyor dün geceden beri bel ağrım var arada karnıma kasıklarıma da vuruyor ama bilemedim de ilk defa böyle oluyor