Kızlar selam, gebelik şekerim çıktı daha doğrusu 12. haftada çıktı ailemde olduğu için, şu an 26. Haftamdayım. Sormak istediğim şu bu şekilde olup bebeğin kilosu, suyu, doğumdan sonra küveze alınma gibi problem yaşadınız kı yaşadıysanız neler yaşadınız benimle de paylaşırmısınız 💐