Ebruu121 Ben hamileliğimin başında kaplı 1 tane 1 tane de kapsız aldım e bebekten ama en çok kapsız ile rahat ettim kampanya vardı hastane çantama koymak için bugün tekrar gidip aldım 3 al 2 öde kampanyası var çok rahat oluyor tavsiye ederim )