SmyyeeA Selam kızlar emzirme sütyeni kaplı mı almak daha iyi oluyor kapsız mı ve e bebek baby mom ürünleri nasıl ? genel olarak baby mom ürünlerinden hangilerinden memnun kaldınız ?
Zehra2412 SmyyeeA her ikisinden de aldım yalnız e bebek değil Kapli olanı dışarı çıkarken kullanıyorum çünkü kapsız taktığında göğüs ucum belli oluyor Kapli biraz can yakıyor ilk başta göğüsler çok şiş olduğu için ama dayanılmayacak bisey değil
ruya92 SmyyeeA pentinin emzirme sütyeni var bende kaplı ama inanılmaz rahat baby mom olan da var oda kapsız kaplı olan dışarı için kapsızlar ev için çok rahat oluyor hatta şuan 3 al 2 öde var e bebekte mutlaka bakın derim 😇
Estrella SmyyeeA kapsızda daha rahat ettim gogus pedi de taktıgım için , emzırırken de kaplı zor oluyordu. Sonra onu da bıraktım atlete gogus pedi yapıştırıyorum direkt açıp emzırıyorum en kolayı😂
SmyyeeA ruya92 evet bende kampanyayı gördüm ama şimdi emin olamadım kaplı kapsız genelde kapsız rahat ama dışarı kaplı kullanılıyor galiba 😅
ruya92 Aayae evet evet çok güzel yumuşacık ve aşırı derecede rahat zaten rahatlık çok önemli göğsü sıkmaması gerekiyor hatta ben bugün gidip 2 tane daha alıcam indirim varken 😇
Minikbirkalp Aayae kalitesini bilmiyorum ama henüz bugün sipariş verdim 3 al 2 öde vardı bakalım gelince bakicam kalitesine ☺️☺️
Ozlm0916 Emzirme sütyeni alacaktım ama olmadı ya 100 beden bile küçük geldi bana 🤷♀️ o yüzden yarım atlet aldım 2 tane
SmyyeeA Ozlm0916 normalde bende 90 kullanıyorum o zaman daha büyüyecek sonuçta bilemiyorum olur İnşaAllah
Ozlm0916 sinemcanturk goguslerim baya buyudugu icin malesef olmadi kıza sordum daha buyuk bedeni elimizde yok dedi
mhdmraa SmyyeeA pentinin bralet emzirme sutyenlerinden aldım 4.ayımdan beri kullanıyorum çok rahat emzirirken de kullanacam
Serapcemre SmyyeeA e bebekten Aldım çok memnunum emzirme bitti gene kullandm evde smdı dogum yaptm gene onu kullanıyorm
ruya92 SmyyeeA bence 1 kaplı 1 kapsız alın bende kaplı olanıda var e bebeğin gayet rahat gidip bir bakın derim görerek almak en iyisi😇🌺
Ozlm0916 SmyyeeA normalde 85 kullanıyordum ama gögüslerim birden buyuyunce normal sutyen takamiyom artik fiskiriyo oda rahatsiz ediyo beni en iyisi yarım atlet