Nurayselvii Kızlar ben mesela sütümü sagiyorum biberonu dolaba koyuyorum ilk seferde az çıkıyor bir kaç kaç saat sonra tekrar sagip üstüne eklesem birsey olmaz dimi ek gıdasına ekliyorum oglusun mamalarına açmak için