Nurrrtkn42 36 haftalık olduk belim çok agrıyor kasıklarıma bi şey batıyor gibi gece uyuyamıyorum resmen agrıdan doktor açılma vs hiçbir şey yok sadece bebek rahme baskı yapıyor o kadar dedi nasıl geçirebilirim bu agrıları