Selam hayirli gunler hanimlar nasilsiniz nasil gidiyor hamilelik biz 19+4 uz sukur bebisim iyi hareketli ve hareketlerini tam olarak hissediyorum artık,lakin yeni sorunlar eklendi bize nisan ayinda idrarimsa protein eser ciktigi icin tahlillerim tekrarlandi ama bu sefer protein negatif cikti sonuclari gosterdikden sonrada 24 saatlik isteyecek doktorum tansiyon olcumune basladim 128/70 cikti bugun normal diye dusunuyorum bas agrisi vs yok simdilik sukur ama doktorum urkuttu biraz sonuclar yuksek cikarsa sikinti olur sizin icin bir kac gun icinde gelin dedi lakin en erken randevuyu 26 sina buldum preklemmsi cikacak diye endişeliyim acikcasi haftamiz cok kucuk daha sizde durumlar nasıl bakalim.💕