Ysmn333 Bizim kızın geleceği yok normal yolla doğum olması için ne yapmalıyım 4 kiloyu geçerse sezeryana alıcaklar mecbur birileri fikir versin allah aşkına hurma yemekten içimde hurma ağacı çıkacak 😂😢
Raziyetes Ysmn333 benimde uygulamaya göre 7 günüm var ara ara nstde sancılar çıkıyor ama gelen giden yok henüz 😂 squat çekip çömelme hareketi yapıp merdiven çıkınca bebek gelirmiş birde adaçayı demişlerdi 😂😂😂 ben denemedim bunları henüz
Duy_gu Ysmn333 ben ne yaptıysam 40 haftaya kadar gelmedi kızım gene de gelmiyor dı mecbır suni sancı aldım
Ysmn333 Raziyetes benimde 8 günüm var daha fazla çatlamadan doğursam keşke 🥲 ananas doğurtuyor dediler yedim çocuk gece halay çekmekten yatamadım ahududu yaprağı çayı varmış gidip otunu alıp yapacam artık 🥲