48 günlük anneyim yavaş yavaş alışıyoruz oğlumla birbirimize sorunumuz şu anneler oğlum emmek istedigi zaman emdiği süre çok kısa yani 5 dakika 6 dakika emiyo sonra hemen uyuya kalıyo yarım saat sonra uyaniyo ve geceleri artık çok zor bı hal almaya başlıyo 😔 yarım saate uyanınca beynim çok kotu zonklamaya başladı en fazla uyuduğu 1 saat napabilirim başına gelen oldu mu uyurken sürekli hareket halinde ilk dogdudu zamanlar bile kundaklatmadi kendini bı yol gösterin lütfen uykumu alamadığım zamanda da endişe ediyorum sütüm gelmez diye zaten sürekli emdiginden göğsümde süt birikmiyo doktora gittik normal emmek istemesi dedi bı sıkıntısı da yokmus