Yaklaşık 4 5 haftadır bitmek bilmeyen öksürüğüm var kendiliğinden geçmesini bekledim ama daha çok üsteledi en son eczaneden prospan şurup aldım bitkiselmis iyi gelir dediler hamileyken kullanan var mı tedirginim kullanmakta ama dayanılcak gibi değil öksürük..