Öncelikle herkese merhaba 😌 Beni ve durumumu Bilen bilir aslında ama yine de kısa bir özet geçeceğim.Hamileliğimin sonuna geldim ve buraya gelene kadar bile yaşadıklarımı kısaca anlatmak istiyorum. Çok güzel giden bir hamileliğim vardı ta ki 25. Hafta detaylı ultrasona kadar… Oğlumun hastalığını öğrendim adı “ SPİNA BFİDA” yani omurga sırt açıklığı ve kemik eksikliği.Evet oğlumun omurgasında iki tane kemik eksik,sırt derisi oluşmadığı için sırtı açık ve sinirleri dışarda malesef.Bunu öğrendigimden beri gitmediğim doktor ve hastane kalmadı şehir şehir bile gezdim en iyi doktorlara gittim fakat hepsinin cevabı gebeliği sonlandır demek oldu.Kafası su toplayıp şant takılabilir,Belki hiç yürüyemeyebilir,mesanesi veya böbreğinin zarar görme ihtimali olabilir kısacası sinirleri ne kadar dışarda ve hasar gördüyse oğlumun hasarı o kadar büyük. Bir anda neye uğradığımı şaşırdım çünkü evladınızı öldürme kararını size veriyorlar ne kadar acı.Karnımda tekmesini,kalp atışını, hareketlerini hissettiğim oğluma nasıl böyle bir karar alayım ki😔 o bağ çoktan kuruldu anne-evlat bağı💙 Bütün doktorlara inat doğurmaya karar verdim.Çok zor aşamalardı. Neler söylediler neler.Anneliği en acı şekilde yaşasamda aslında anne olmak evladın için her şeyi yapabilmek,bütün hayatından bile vazgebilecekmiş meğer…🥺 24 Mayıs sabah 8 de doğum olacak.Spinal anestezi olacağım oğlumu da doğdunda sırtını bezle kapatıp bana göreceklermiş şimdiden bunun mutluluğunu yaşıyorum💙 Uludağ üniversitesinde doğum yapacağım çünkü en iyi beyin ve sinir cerrahisi oğlum adına orada buldum.İlk doğumum, ilk ameliyatım ne olacak ne yaşayacağım bilmiyorum. Korkuyorum , endişeliyim tedirginim, stresliyim tüm olumsuzlukları taşıyorum resmen şuan. Oğlum için tabiki de en çok korkum.Bakalim doğunca ne olacak?ayakları hareket edecek mi ? Doğduğunda ağlayacak mi? Ya da hemen ameliyata mi girecek? Kafamda çok soru var Dualarınızı eksik etmeyin olur mu? Bir de sezeryan doğum yapan arkadaşlar varsa tavsiyelerinize çok açığım çünkü benim oğlum için hemen ayağa kalkmam lazım bana çok ihtiyacı olacak.Biraz uzun oldu ama aslında bu yaşadıklarımın yarısı bile değil malesef😕 Allah kimseyi evladıyla sınamasın dualarınızı eksik etmeyin🙏🏻