Dört aylık hamileyim aynı sorun başından beri var doktorumun yazmadığı fitil kalmadı , günlük ped kullanıminida bıraktım. İç çamaşırlarının hepsini attım yeni pamuklu aldım her yıkamadan sonra ütuledim yüksek ayarda kaynar suda yıkadım. Denemedigim hicbisey kalmadı ama geçmiyor bu kaşıntı öldürecek beni , hem mantar hem akıntım fazla bir kaç muaynede bir doktorum vajina içini temizliyor çünkü haddi hesabı yok. Çok yordu beni çözümü olan banada söylesin 🌸🙏🏻