Hilalbasakk Kızlar 2 gündür çok kabızlık yaşıyorum zeytinyağıyla kulak çöpüyle destek veriyorum bayılacak derecesinde acı çekiyorum ter atıyorum. Dün başardım ancak bugün okadar ağrım var ki. Başına gelen var mı ?? Çözümü ne ?
Srfe_01 Hilalbasakk yeşil erik günde bır avuç acayıp bagırsak çalıştırıyor sanırım ben bır oturusta fazla yedım 2 gündür isalım acıle gıttım isalım dıye o dereceyim arkadasım ☺️
Peelinn Hilalbasakk canım ben 12 gün kabız oldum . Hiç bir ilaç geçirmedi. Her gece kuru erik kayısı ve inciri sıcak suya koyup sabah suyunu içip onlrı da ye . Düzenli yap her gün. Ben en son doktorumun izniyle lavman yaptırmıştım öyle geçmişti cok uzun süreli kabızlık daha tehlikeliymiş ama 2 4 gün arası normal hamilelikte
Vera09 Kayısı yiyin, kayısı kompostosu şekersiz, ballı ılık su, bi kaşık zeytinyağı için sabah yediklerinize dikkat edin hamur işi ekmeği kısın. Bir de doktorunuza sorun bir ilaç yazıyorlarmş kabızlık için. Duphalac sanirim