Kızlar merhaba, 6 mayıs doğumlu oğlumun topuk kanının biri sıkıntılı çıkmış. Guatr dedi ikinci kez alıncak kan. Varsa eğer ilaç falan kullanılır dedi 🥺 çok moralim bozuk sabah beri ağlıyorum her şey üst üste geliyor sanki 😭 başına gelen var mı ya da çevresinde duyan . Ne oluyor sonucu. Yanılma payları olabilir mi 😭