Bence gerekli bı test ben yaptırdım. Öyle çok uzun süre aç kalmiyosun ki benim uyanır uyanmaz açlıktan elim ayağım titrer ama ben bile dayandım😄 sabah erken saate alın randevunuzu çok acikmamis olursunuz ben öyle yaptım. Aç karnına gidip kan veriyosunuz sonra bı içecek iciriyolar onu içtikten 1 saat sonra tekrar kan veriyosunuz bu kadar. Ama.kan verme işleminiz bitene kadar herhangi bişey yiyip içmemeniz gerekiyor su bile. 2.kani verdikten sonra istediğinizi yiyebilirsiniz. Öyle korkulacak tedirgin olacak bı durum yok. Bebeğinizin ve sizin için yaptırmanız en mantıklısı. Eğer varsa şekeriniz ona göre besleniyorsunuz