Mihrimahvuslat Nurcanben pkos hastasıyım ben doktora söyledim değerlerim seninkilerle çok yakın öyle bir durumun var mı senin
Nurcanben Ne demek oluyor yani o hamile kalmama engel bir şey mi off çok stres yaptım ya yarını bekleyemedim araştırıyorum kendi çapımda
sedaaa06 Pkos olması için lh in fsh tan yuksek olması gerekiyor kan tahlilinde diye biliyorum tabi bunun yanında ultrason görüntüsü de önemli, değerleriniz normal referans değerleri aralığında yer alıyor gorunuyor
Mihrimahvuslat Nurcanben benimde seninkilerden biraz düşük bende pkos hastasıyım ama anlamadım çok iyi olmuş olmaması 🤲🏻☺️
Nurcanben Mihrimahvuslat evet ama sende sıkma canını doktorum ilkte adet olamadığım için pcos büyük ihtimalle demişti hatta inşallah pcostur başka bir şey yoktur demişti
Mihrimahvuslat Nurcanben yani çok şükür diyim kendime her ay regl oluyorum sadece 2 3 gün gecikmeli oluyorum