Bizlere vücudumuza neler verdiler bilmiyoruz ki.zaten her gıdanın içeriği bozuldu.bi de bu illet çıktı başımıza.2019 temmuzda oğlum doğdu.o zaman yeni yeni çıkıyordu bu illet.3 oğlum var.hiçbirinde sorun yaşamadım.genetik bir rahatsızlığım yok.birden olunca şok oldum.sürpriz olmuştu bana.ben bizi bu hale getiren herkese hakkımı helal etmiyorum.ben hastanedeyken kaç bayan geldi bebeği ölmüş kürtaj olacak.yapılan şey planlı gerçekten.ilerde yaşanacak olan kıtlığa karşı şimdiden alınan bir önlem.yani nüfus azaltma.şimdi de bunu buldular.benim bebeğimin ölümüne kim sebep olduysa Allah narı cehennemde yaksın.insan başına gelmez zannediyor.ama sistem öyle kurulmuş ki.sütler bozuk meyve sebze bozuk her şey hormonlu.Allah sonumuzu hayır etsin.evlatlarımızı korusun