MerveEbru sunaolmez doğumu kolaylaştıran şeyler deneyebilirsin 😀 24+4üm bende o günler gelir mi ya 😅 sağlıkla gelsin bebişler
Estrella sunaolmez 50 gün önce ben de dogsun artık diyordum 😄iyi ki de doğmuş ammmaaaa uyuyabildiğiniz kadar uyuyun şuan uykunuz yoksa bile uyutun kendınızı 🤣🌸
aslhankrhan94 sunaolmez Bolca merdiven inip çıksan filan gelmez mi ki? 🤭 İnşallah o haftaları görürüm bende 💃💃 Sağlıkla kucağına al inşallah 🤲
sunaolmez MerveEbru ay geliyo eve ama varyaaa şu 1 hafta sanki 1 yıl gibi sonlar zor geciyo gerçekten heran tetikdeyim ha birde deniyorum herşeyi ama işte nazlı kız içeriden çıkmıyo 😂
Eslem_1 Ben de aksine içeride dursun zamanında gelsin ne zaman isterse diye düşünüyorum hamilelik çok çabuk geçti bir şey anlamadım biraz daha kalsın 😀sanki dün hamile kalmış gibiyim
sunaolmez DeryaBapnar Eslem_1 ya ben başka memleketryim yanımda kaynanam kız kardeşim felan var hadi doğur doğur diyorlar bazende tahammül edemiyorum laflarına strese girdim kendimi çok strese sokmak istemiyorum ama.gercekten Allah sabır versin ban diyorum