sinemcanturk bebeğin ayına göre emzirme saati değişir ilk zamanlar saat başı sonra düzene koyuyorsunuz 2 saate bir gibi geceleri zaten açıkınca ağlıyorlar ama hemen hemen oda 2 şer saate bir gibi oluyor ve kesinlikle 2 yaşına kadar emzirilmeli ne kadar ek gıda da olsa bebeğin asıl ana öğünü anne sütüdür her zaman🌸