Yesimtzn Salı günü doğum yaptım hala sancım oluyor normal mi bu ilk dogumumda böyle birşey yaşamadım sizde yasadinizmi
Shzdgn Yesimtzn her doğum farklı bende İlk dogumumda bir kaç gün sancı devam etti ikinci doğumumda sancı olmadı sizin nasıl sancı dediğiniz belki başka sebebi vardır doktorunuza danışın belki başka bir sebeptendir
yamacinannesii Yesimtzn Sancı bende de oldu suni sancı almıştım ne kadar alakalı bilmiyorum ama tahim toplanıyo falan demişlerdi
Ayse_35 Yesimtzn emzirirken oluyorsa, rahim kendini toparlıyordur, bı haftaya geçmişti benim. Benim İkinci doğumda oldu. İlk doğumda ilk hafta iyileşmiştim.her doğum farklı. Geçmezse doktorunuza söylersiniz en doğrusu 👍
Zuhalsareelif Yesimtzn belkıde sunı sancının etkısı sızde hala devam edıyordur Allah yardımcınız olsun doktora gıdın derım ben ıkınmada gelebılır o sancıyla belkıde