Bu benim önceki gittiğim doktor devlet Hastanesi’ndeydi klinik açmış şuan ücreti 300 yapmış aradım sordum bir gidiyorsun muaneye 20 gün içinde tekrar gidiyorsun ücret odemiyorsun bir dolu bir boş bir de hastaneye gittim 150 TL o da 10 gün içinde gelirsen ücret ödemiyorsun 10 gün sonra ödüyorsun yani aynı paraya geliyor iki doktor da iyi ama çok kararsızım muaneyehaneye mi gitsem hastaneye mi birde muaneye açan doktor beni başından beri takip ediyor hamileliğin sizce napayım 🙄