Merhabalar 5 gün önce gece uyurken suyum ve yogun bir şekilde kan gelmiş heryer kan olmuş kiyafetlerim dahil hemen acile koştum düşük riskim olduğunu söylediler progestan verildi agizdan kullaniyordum 2 gün sonra yine kan boşalmasi oldu tekrar gittim yuksek dusuk riskim oldugu icin bu sefer alttan kullanmamı soylediler sürekli yatmam gerektigini yuruyus hareket vs yasak 13+5 gunluguz . SOrum şu ki hafif sancim var ve fitili alttan kullaninca sancim artıyor normal mi bu durumu yaşayan var mi ?