Myszfr
Kızlar bebegımın kılosu 2.060 Mış sizce normal mi ya karnıma bakıp mılletın kıloyu sen aldın karnın küçük demesi sıktı artık 🤷🏻♀️
FundaMuminCoskun
Bende 32+3 te gtmıstım canım 2 kıloydu cuma gunu yanı 34+1 de bıdaha gdıcem bakalım kac olmus bnce normal gunyle uyumlu demıstı doktorum bana
Myszfr
Bi de 17 kilo falan aldım doktor biraz fazla almışsın dedi doymuyorum da ne yıyecegım yani doyurucu bsy bulmakta zorlanıyorum