
Belki bilmeyenler vardır, diye yazma gereği duydum. Bakın, bu işaretli yerden arama yaptığınızda daha önce o konuda açılmış bir sürü başlık ve bir sürü cevap bulabilirsiniz. Baktınız, sorunuzun cevabı yok veya cevaplar yeterli gelmedi, o zaman başlık açsanız olmaz mı? Misal her gün şeker yükleme gerekli mi diye en az 3 başlık görüyorum. Biraz hazıra konmak, kolaya kaçmak gibi oluyor. Şahsen şekeri olan biri olarak elimden geldiğince yorum yapıp bilgilendirmeye, yardımcı olmaya çalışıyorum ama bir süre sonra aynı şeyleri dönüp dönüp yazmak da tuhaf oluyor.