Twostart 40+3 de doğum yaptım suyumun geldiği ve ondan önce ki gün alt karnımda ağrı vardı ama bu ağrıyı baskıdan ağırlıktan diye düşünüyordum ve regl ağrısı gibi değildi… aşırı ödemliydim son bir hafta
Suyum geldikten bir saat sonra regl ağrısı gibi gelmeye başladı hani regli olmadan önce agrı girer o gün regl olacağını anlarsın ya işte öyleydi hafifti
Önce regl ağrısı geliyodu sonra o ağrıyı belimde hissediyordum saatler ilerledi şiddeti arttı artık o ağrı gitti ve sanki bebek popomdaymış gibi ağırlık baskı vardı karnıma sonra belime giriyordu agrı her şiddette çömeldim 20 30 saniye sürüyordu sonra hiç bişi olmuyomuş gibi normal bi insana dönüyorum
Bu arada bende hiç yalancı sancı yaşamadım sezeryan oldum açılmam ilerlemedi