Merhaba kızlar :) kendim için değil; bir yakınım için sormak istiyorum. Aile dostumuz tüp bebek tedavisi görüyor yurtdışında ve şu anda da zaten yurtdışında yaşıyorlar. 2 tan embriyosu var, bekliyor. Ama arkadaşımda rahim kalınlaşmadığı için yerleştirmiyorlarmış. Yani tabi ki tıp önemli ve doktorları yönlendiriyor zaten. Ama acaba siz bunu destekleyecek bir şey yaptınız mı veya bunun başlıca nedeni stres mi? Deneyimi olan yazarsa çok sevinirim. Kendisine bir şey yapacak diye korkuyorum gerçekten.