Kızlar kahverengi akintim oldu progestann kullanıyorum 200 mg lik sebebide bebegin gelişiminde katkı sağlasın diye şuan 3 aylık hamileyim progestan vajinal yolla kullanıyorum fazlalığı akıyor ama vajinamı da yakıyor çünkü hemen akmıyor ilaci koyduktan 1 gün sonra feln akıyor dün kahverengi akıntı geldi korktum doktora gittim bebeğim sağlıklı herhangi bir kanama alanı açıklık vs yok çok şükür hersey yolunda doktor progestani kullanmamam gerektiğini vajinayi yumusattigi için hassaslasmis olabileceğini o yüzden yandığını ve böyle bir akinti olduğunu söyledi bende bıraktım dün den bugüne hiç akmadi bu sabah yine akinti olmuş progestan kullanmayı kestim ama içim rahat etmedi yaşayan var mı acaba ?