Busraaaaaa__ Yine yazıyorum, bir hamilelik boyunca yağlamadığım göğüslerimin çatlaması ve yağladığım göbeğimin çatlamaması benim için önemli bir kıstas. Benim de her şeyim anneme çekmiş. Hamilelik boyunca ikimizin de bulantısı olmamış, ikimiz de çok kolay doğum yapıyoruz, fizik yapımız, tenimiz, her şeyimiz aynı. Annem hiç yağ kullanmamış, karnı berbat çatlamış, ben kullandım, 3.hamileliğim tek bir karın çatlağım yok.😊 Ben gördüklerime ve kendi tecrübeme göre bu şekilde düşünüyorum. Düzenli yağ kullanımının çoook faydasını gördüm. Bu zamana kadar tavsiyede bulunduğum kişilerde de hiç çatlak olmadı. Siz de öyle düşünüyorsunuz. Olabilir.🍀