Minikanne06 hayırlı olsun canım çok sevindim senin adına herşey allahtan rabbim bir vakit veriyor ve bizim o vakte kadar çabamızı ölçüyor diyorum ben evlendim ve hiç korunmadım aklımda da hamilelikle ilgili hiç bir istek yoktu 8 ay korunmama rağmen 8. Ay hamile kalmışım o an dedim ki rabbimin biçtiği bir zaman var ve biz ne yapsak boş kuzenimin 3 sene bebeği olmadı tüp bebek aşılama herşeyi denediler son kez tüp bebek yaptı ikizdi ama kürtaj olmak zorunda kaldı bebeklerin kalp atımı yoktu doktor üç ay adet olmayabilirsin demiş bu da umursamadı mide bulantısı şikayetiyle doktora gitti ve iki aylık hamile olduğunu öğrendi 🤷♀️