Melekk8 Tusami yok kuzum almadım daha bugün tekrar kan verdim betaya bakıcam 5 haftalık oldum çok şükür inşallah kalp atışını duyarım dua edin bana keseyi görmek içinde salı-çarşamba gibi gidicem inşallah🥰
melisaugtr Tusami inşallah gönlünden geçeni en güzel haliyle verir rabbim 🙏🏼 Güzel haberlerini bekliyorum Canım😇
Tusami Mavidunyamm yok canım , artık nasıl psikolojim bozulduysa bu testler yüzünden, oturup kan testini beklemeye razıyım
Tusami Melekk8 seninle yumurtlama günümüz aynı değil miydi? Yanlış mı hatırlıyorum 4 Mayıs çatlama oldu benim
Melekk8 Tusami evet canım 3 mayıs yumurtlama 4 mayıs çatlama son adetim 15 nisan bugün 5 haftalık oldum ama erken gitmek istemiyorum doktora haftaiçi gidicem
Tusami Melekk8 seninle adet günlerimiz farklı , şimdi oldu😄 5 haftalık deyince şaşırdım, benim sat 22 Nisan , sen geç yumurtlamışsın baya. İnşallah kalbini duyarsın miniğinin 🐣
Tusami aslhankrhan94 hala çıkmadı sonuç , e nabızda, hastanede , bakıyorum sürekli ama yok 🤷🏻♀️ Çatladım valla ya
aslhankrhan94 Tusami Pazartesiye anca çıkar malesef 🙈 Ben cuma günü sağlık ocağında kan verdiğimde pazartesiye anca çıkıyor 🤔
Tusami Mavidunyamm belki hastaneden çıkar, yıkarda bir arkadaş söylemiş sağlık ocağının tahlile gönderdiği hastaneyi biliyorsan oradan bak dedi, oradan bakıyorum
Tusami Melekk8 bulunduğun şehrin adını yaz ….. halk sağlığı merkezi tahlil sonuçları diye Google, sonra çıkıyor TC numaran fln
Meldaa55 Bende cuma saglik ocaginda vermistim ama ogleden sonraydi pazartesi gunu cikti o da enabiza dusmedi gittim meraktan oglene dogru orda ogrendim ondan sonra e nabizda gorundu