Bugün kontrolümüz vardı 36+5 , 3 kg 50 cm olmuşuz 🤭 sizler ne durumdasiniz ?
Bu arada doktor bi kaç şey söyledi sizinle paylaşayım, artık son haftalara gelindiği için ve bebek iyice irilestigi için şu tüketimini biraz daha arttirmak gerekiyormus .
Birde ben saçma bi soruyla kanala yerlesmismi girmiş mi diye sormuştum 😁 Eğer bebek kanala girdiyse doğum başlamıştır dedi buda bi bilgi olsun acemi annelerimiz için 😁❤🤭