Hangi biberon markasını önerirsiniz ?
Elifharbi54 lansinoh kullanıyorum çok memnunum, meme reddi yaşamadık 🤗
Elifharbi54 ben avent natural pp aldım canım en çok avent tavsiye ediyorlar
Elifharbi54 Avent kullandık aşırı memnundum. Meme reddi de yaşamadık hiç 🙏🏻
Elifharbi54 avent öneririm kesinlikle
Elifharbi54
AVENT ♥️