Bugliiii Merhaba arkadaşlar, Bugün doktorda randevum vardi 37+2 günüm bebek kilosu 2600-2700 arasi dedi. Sizce normalmi. Doguma kadar daha ne kadar alir …
Deniz2961 Bugliiii evet cnm.uygumalada o ara da bir kilo Dior ilk DGM snrm 40 bekleswde 500 grama kdr daha alır herhalde bilmiyorum ki her bebek farklı.oluyr
Lulemom Bugliiii 37 de benimki de 2600 çıkmıştı. Doktor 3 kilo doğmaz bu bebiş dedi. 39+3 de 2670 olarak doğdu. Şimdi 9 aylık oldu bile. Merak etme doğumdan sonra çabuk toparlıyorlar. Sağlıklı olsun yeter kilosu önemli değil
tahaninannesi19 Bugliiii 36+4 2700 cıktı bana doktorum gelısımı gerıde dedı benım suyum azalmıs ondanda demıs olabılır
Mitra Bugliiii sanırım normal ölçüler çünkü benim bebek için ileri bir gelişmesi var demişti 36+3 de 3200 civarıydı . Senin değerler normal bence
Bugliiii Deniz2961 32 haftada 2000 kg cikmisdi, beslenmemede cok dikkat ediyorum, kilosunu duyunca biraz kötü oldum, aslinda önem vermiyordum ama sanirim bir 3300 falan dogumda bekliyordum :'D doktor en fazla 3000 kg 3100 kg falan olur dedi ..
Deniz2961 Bugliiii cnm takılma buna sağlıkla.olsunda ilk kzmi 3750 dgrdm.hicte dikkt etmedm.yememe vs bu kzm 36+6 iken 2850 dedi hftya fln da sezeryan günü verecek 3500 dgsa yeter bana kuveze vs girmesinde ilk kzm girmsti cnku