Melis2015 Kizlar doktorum ameliyatta soramadım sizce sancı var mı hafif ağrım var https://www.hizliresim.com/f85zwic
Ftmagkkya Melis2015 düzensiz ama arada peşpeşe tekrarlamış o yüzden her an düzene girecek gibi sanki canım
Melis2015 Edavebebek doktora göstersem iyi olacak herhalde sekreteri de yok odasnda doğum sancısı değil ama herhalde ağrılar aynı süreyle olmuyor
Melis2015 Ftmagkkya değişik bir duygu içerisindeyim 24 Mayıs doğum gözüküyor ama doktor 30 na kadar bekletirim olmazsa sezeryana alırım dedi erkek çocuğu biraz geç oluyormuş şuan 39+3 oldum
Ftmagkkya Melis2015 evet canım benm 7 Haziran da günüm doluyor ama 16 sına kadar felan beklicez benm de erkek geç geliyormuşlar sözde 😌
Melis2015 Ftmagkkya hayırlısıyla kucağınıza almak nasip olsun inşallah 🤲🏻🌼 biz 2haftada önde gidiyoruz