Eslem_1 lanolin kullandım ben fakat kokusu biraz ağır, lansinoh çok tavsiye ediliyor. Parmağınızın ucu kadar kremi alın göğüs ucunuza ve hafifçe çevresine sürün, fazla masaj yapıp uyarırsanız sütünüz gelebilir. Doğum yapınca da ellerinize biraz krem sürüp göğüslerinizi avuçlayıp masaj yapıp uyarın, onun haricinde bebeğinize her öğünde sütünüz gelmese dahi ilk olarak memenizi teklif edin.. doğumdan bir iki hafta önce başlamak yeterli olur dedi bana söyleyen kişi. Fakat ben erken doğum yaptım, kremle avuçlayıp masaj yapma kısmını kendime uyguladım ve hiç yara olmadı. Hassaslaştığı vakit krem sürüp göğüslerim açık bir şekilde durdum hava alsın diye