sedamom00 Dün ki yaptığım test https://resimyukle.io/r/vNbozY8CpM Buda bugün ilk idrarla yaptığım test https://resimyukle.io/r/uU5l84yWIW Adetime 3 gün kaldı
aylinnntrhn sedamom00 ben çizgiyi gördüm inşallah hamilesinizdir 2-3 gün daha bekleyip bi test daha yapın bence ☺️
OOzii sedamom00 çatlatma iğnesinden sonra 15 gun sonra kan verin en doğru sonuç zaten adetiniz geçmiş oluyo bosuna para vermeyin bende cok denedim zamaninda bi suru para harcadm zaman geçmedi :) 14 gun once yalancı sonuç veriyo çünkü
sedamom00 aylinnntrhn aynen dünkinden daha belirgin dün çok zor görmüştüm inşaallah dua edin vardır elim ayağım titriyor ama yinede Korkuyorum heveslenmekten
aylinnntrhn sedamom00 inşallah canım haber ver öğrenince de yada kan testi yaptırabilirsin daha kesin sonuç alırdın🥰
sedamom00 aylinnntrhn adetime 3 gün kaldı ondan sonra vereyim diyorum ama gebelik testi yapıyorum oda olmuş 45 TL tanesi 2 tane almiştım çok pahalanmiş inşaallah çok teşekkür ederim canım 🥰🤲