Kizlar 40+2yim. 2 hamileligim. Dun 22 gibi nisanim geldi. 12 ye kadar 15 dkda 17 dkda bir geldi. 12 de uyudum cok agrim olursa nasilsa uyanirim diyip uyudum. 4 te tekrar kalktimm sancilari kontrol ediyorum. 15 dk 7 dk sonra 3 dkya dustu. Hastaneye gittim. Ve sancim 15 dk 17 ya cikti tekrar. Cati muayenesi oldum 1 cm acilma ve bebek cok geride henüz eve gidin siklasinca gelin dediler.
Evimdeyim ve hala bir duzene oturmadi.sancilarim. bazen 3 dk bazen 7 dk bazen 10 dk bazen 15 dkda gelip gidiyor.
Ne zaman acaba düzene girer. Bu sekilde dogum yapan oldumu.