Herkese merhaba. 34 haftalık gebeyim. Son iki gündür lavaboya gittiğimde açık yeşil renkte akıntı görüyorum. Ama kokusuz bir akıntı bu. Ayrıca kaşıntı da var. Ama idrarı yaparken yanma vs olmuyor. İnternette araştırdığımda çok iç açıcı şeyler yazmiyordu. Bugün doktora gidecektik ancak yoktu doktor. Başına böyle bir durum gelen var mı. Bilgilendirirseniz sevinirim