Valyria Gebelik sekeri cikanlar tarcinli su iciyo musunuz iciyorsaniz ne kadar iciyosunuz sekeri dengede tuttugu yaziyo nette
Askiletotomsu Valyria annem şeker hastası Balık yerseniz şekeriniz düşer Diğer tavsiyemde tarçınlı su değil de Tarçınlı yoğurt( ara öğün) veya tarçınlı süt daha etkili olacaktir
Nazlimom Valyria benım gebelik şekerim varken çok susuyordum günde 5-6 şişe içiyordum şekerim yükselince yoğurt üstüne tarçın ekleyip yiyordum gerçekler zor bi süreçti şimdi de bebeğim gazlı gaz yapcak şeyler yiyemiorum
gbyalcin Valyria benim vardı diyetisyene gitmiştim. Normal su içiyodum günde en az üç lt olmak şartıyla. Doktorum tarçınlı falan bi şey demediği için ben de yapmadım
Guncem Merhaba gebelik şekeri o tarz önlemlerle pek etkilenecek bir rahatsızlık değil maalesef. Ama diyete uyuyorsaniz ek olarak kontrollü şekilde tüketebilirsiniz. Öğünlerde, özellikle meyvelerin yanında yoğurt tüketmek daha etkili.
Valyria Guncem doktorum bazi seyleri yasakladi yememeye calisiyorum onun disinda bi listem yok kendim kendimi kisitliyorum oyle yani.. interntte tarcinli su dengeliyo gibisinden seyler yazilmisti deniyim dedim🫶🏼
Valyria Nazlimom ben cok susamıyorum agzimin tadi cok kotu oluyo surekli o yuzden agzima birsey atiyordum surekli demek ki cok oldu buda🥹 gececek inşallah ama biraz fazla kafayataktim sanirim