Eslem_1 kırığı 1 hafta içinde kaynıyormuş bu çok normal dedi doktorlar röntgen çekildi çok şükür hiç bir sorun yok, ortopedi doktoru ilgilendi zaten ve onun acısını bile hissetmez sakın korkmayın dedi, epidural düşünmemiştim hiç acı eşiğiniz yüksekse zaten dayanabiliyorsunuz kendimi sadece doğduğu ana odakladığım için sabredebildim