Tgcperi 17 mayısta doğum yaptım bebeğim 150 gram kadar kilo kaybetmiş normal mi 4. Gün bu gün 3.670 gram doğmuştu
Derya Tgcperi kilo kaybı değil o aslında ödem ve şişlikler ve her bebekte oluyor oğlum da 3500 doğdu 1 hafta sonra 3300 küsürdü şişini atıyorlar çünkü endişelenme🌸
Ozlemyvz Tgcperi bebeklerin doğduğu kilonun yüzde 10unu kaybetmesi normaldir. 10 gün içinde de doğduğu kiloya ulaşması gerekir. Sizinki gayet normal yani
cahillesohbetikestim Tgcperi benim 200 gr kaybetmişti canım doktor normal dedi sonrasında kilo alımı başladı zaten
Sinemfidan Bebekte havada var bemm oglumda 3400 dogdu 3200e indi sonra yavas yavas kilo aldı zaten saglikocagi takip ediyor anne sütü yetmesse mamaya başlatırlar merak etmeyin kendinizi strese sokup sütünü zu etkilemeyin. Bebeginizi düşünün sadece ☺️
Dilhunizade Tgcperi bende 13 nisan 3620 gr.dogurdum ödem olduğu icin sönüyorlar braz ama önemli değil topuk kanı almaya gittiğinizde gramını ogrenirsnz zaten ona gore alip almadığı yada günlük kac gr.aldigi belli okur sıkıntı etmeyin bebeler coook cabuk toparliyorlar