Sevgiveysi Slm kızlar biz bugün tam 27+2 olduk sağlık ocağına gidip gebelik maaşı için doktordan takip kağıdı ısıtırım.Be kağıdı esim sosyal yardıma götürse olur mu.O götürüp teslim ederse sorun olmaz dimi