Bugün tam 37 haftalık olduk kızlar yarın kontrolüm var ama ara ara bazen sağ bazen sol kasığıma bıçak saplıyorlar gibi ağrı oluyor nefesimi kesiyor resmen hareket bile edemiyorum o anda öyle kalıyorum.
bebek hareketleri de var niye oluyor acaba var mı böyle bir durum yaşayan anneler ?