Melekxcc Kizlar uyandigim anda ilk defa altımdan bir şey aktti su kadar akışkandı ve kokusuzdu bugün doktor kontrolüm var 2 de böyle olan var mı ? Bu arada 28 haftalığım
dml33 Melekxcc bn dun sordm su gibi akinti olursa anlamazsm diye hemen gel bakalım ole.biside dedi seninde muayenen varms soyle keson herkesin bir olmuyo çünkü azda gelioms
Melekxcc dml33 biliyorum randevu aldım bugün için ne olur ne olmaz turnusol ped falan bulursam alicam bu haftalardan sonra altına kaçırma falanda oluyormuş ,
dml33 Melekxcc bn korkuyorm bu su isindn ilk hamileligimde erken haftalarda delinms kesem suyum gelms bnde altına kaciriom saniodm bilgim yoktu bole bisidn o yüzdn korkar bole seydn
Melekxcc Ersibneh tamam canim haber veririm ☺️ bu arada turnusol ped al kendine eğer oyle birşey olursa hemen fark edersin internettende sipariş edebilirsin
Melekxcc Ersibneh doktor bebeğin suyu normal dedi bir problem yokmus çok şükür 🙏Bu haftalardan sonra idrar kacirabiliyormusuz ama yinede temkinli olmak lazım
Melekxcc Ersibneh turnusol pedi sordum yanılma olabiliyormuş ama yinede al dedi renk değişimi olursa gel dedi